29 Nisan 2008 Salı

VESBO TESİSATÇILARI EĞİTMEYE DEVAM EDİYOR

Vesbo'nun tesisatçıları eğitmek ve bilinçlendirmek amacıyla düzenlediği seminerler devam ediyor.

Vesbo'nun tesisatçıları eğitmek ve bilinçlendirmek amacıyla düzenlediği 2007 seminerlerinin Afyon ayağı 14 Haziran'da Afyon Garden Kale Otel'de düzenlendi. Vesbo Ege Ana Bayii Tisan İnşaat Tic. ve San. A.Ş.'nin katkılarıyla organize edilen seminerde 230 katılımcı yer aldı. Seminerin açılışında bir konuşma yapan Tisan İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Raşit Beşerler, kurulduğu yıldan bu yana Vesbo'nun Ege bayiliğini yürütüyor olmanın gururunu yaşadıklarını belirtti. Vesbo markasının adının kalite ile özdeşleştiğini söyleyen Beşerler, bundan sonra da tesisatçılara yönelik eğitim ve tanıtım faaliyetlerini sürdüreceklerini sözlerine ekledi.

EĞİTİM SEMİNERLERİ DEVAM EDECEK
Vesbo uyguladığı kalite yönetiminin her aşamasını tesisatçılarına anlatarak, bir kalite bilinci oluşturma amacı güdüyor. Bu amaçla 2001 yılından bu yana düzenlenen seminerlerde, Vesbo'nun dünya çapında almaya hak kazandığı kalite belgeleri, firmanın dahil olduğu Turquality Programı, kalite kontrol yöntemleri, ürünlerin standartlara uygunluğunun anlaşılması gibi konuların üzerinde duruluyor. Ayrıca tesisat ustalarına tesisat uygulamalarında dikkat edilecek hususlar hakkında teknik bilgi veriliyor. Türkiye'de plastik boru kavramını tanıtan Vesbo, 1992 yılından beri müşterileri için üstün teknoloji ile üretim gerçekleştiriyor. Vesbo Bina içi Temiz Su, Bina İçi Isıtma ve Atık Su Sistemleri, ithal hammadde ve Alman ekstrüzyon ve enjeksiyon makineleriyle yüksek kapasitede üretiliyor. Kaliteli üretim ilkesinden ödün vermeden her alanda büyümeyi ve gelişmeyi hedefleyen Vesbo, günden güne artan ürün çeşitliliği ve geleceğe dönük yatırımları ile yoluna devam ediyor. Geniş bir distribütör ağı bulunan firma, başta Avrupa, Asya ve Uzakdoğu olmak üzere 53 ülkede yer alıyor. Almanya'dan ISO 9001:2000, SKZ, DVGW, Hijyen Enstitüsü, Hollanda'dan KIWA, İspanya'dan AENOR, Portekiz'den CERTIF, Rusya'dan GOST-R'nin yanısıra faaliyet gösterdiği birçok ülkeden kalite belgesine sahip olan VESBO, kalitesi ile yurtiçi pazarlarda da fark oluşturmuş durumda. Türkiye çapına yayılmış olan Vesbo bayii ağı sayesinde, müşterilerin ihtiyaçları zamanında karşılanıyor. Ayrıca Vesbo teknik personeli 2001 yılından bu yana düzenlediği eğitim ve tanıtım faaliyetleri ile tesisatçıları bilgilendirip, merak edilen soruları yerinde cevaplıyor.